Tuesday, September 24, 2013

sabar separuh daripada iman.

assalamualaikum. hai peeps. lama dah aku tak jenguk blog ni. dekat setahun dah pun. nampak sangat la aku busy kot. dah berhabuk dah pun blog ni. baru ja nak servis kasi cun sikit. alhamdulilah setahun dah berlalu. zaman aku masa kat form 6 dulu pun dah lama aku tinggal tapi kenangan masih terpahat kuat dalam hati sebab masa tu la aku kenal erti yang mana satu lawan dan yang mana satu kawan. and now , masa dah berubah and guess what ??



tadaaaa ~ aku dah berjaya masuk universiti. alhamdullilah. hanya ALLAH swt saja yang tahu macam mana perasaan aku masa berjuang untuk form 6 dulu. sangat mencabar sampai satu tahap yang buat kita nak mengalah sebab kita rasa susah sangat. tapi berkat kesabaran tu aku dah ada kat sini sekarang. dah dekat 3minggu aku kat utem ni. so far okay laa tapi maybe ada rasa macam homesick sikit. rindu dekat parents kan. memang la mula2 dulu susah nk\ak adapt dengan keadaan dekat sini. susah tapi lama2 kita akan biasa. berkat kesabaran kita pasti akan terbayar. trust me !  tu ja kot aku nak cerita buat masa ni sebab actually aku nak story benda lain tapi benda lain yang keluar dari otak mak ni haa. hee~ till then , xoxo :  renee
get this widget here