Friday, June 17, 2011

THE DARK IS RISING

young actor alexander ludwig


HAHA..Tajuk entry aku kali nii agak pelik tapi itu yang aku nak cakap sebenarnya...korang semua tengok tak the seeker : the dark is rising ?? agaknya tak ramai sangat kott yang tengok filem nii tapi sumpah aku cakap plot movie nii memang sangatsangat best ! ( toya btol..padahal movie nii dah lama..-.-) aku baru tengok dua hari lepas then dok ulang2 tengok g movie nii...bukannya apa tapi hero dalam movie nii tersangatsangat laa cute ! co-star untuk cerita race to the witch mountain...selalu sangat berlakon jadi budak ala2 ada kuasa luar biasa...tapi sesuai laa ngan dia...haiyaa ! adore him so muchhhh ! -.- ! nama budak actor remaja nii alexander ludwig...lepas nii dia nak berlakon movie apa lagikk erk ? aku tak boleh lepaskan peluang ! yeahh !



anna sophia- co-star  race to the witch mountain

jeles gilakk aku tengok anna photoshot dengan alexander..ohh nooo ! it should be me with alexander ! oppss ! hahaha..-.-
so aku harap lepas nii alexander dapat jadi seorang pelakon remaja yang bagus n dikenali ramai !


get this widget here