Sunday, September 11, 2011

dan tentang seseorang | ATIQAH |

hyeee uolls !!! hari ini hujan lagi...hujan lebat...nk pegy sekolah pon kakak yg kena hantar....kalau aku bawak mtor time hujan2 lebat ni aku tak tau laa apa yang bakal jadi kat aku nati...huhu...tadi pagi early at 6 a.m atiqah just sending me a message...she ask me if kat umah aku hujan or tak...n memang laa aku reply balek kata memang hujan lebat gilagila..tak tau lagi laa nak p sekolah or tak...then my mom just call n suruh pegy gk sekolah mcm mna sekali po..n aku pon suruh laa kak aku hantar...

yang paling aku tak sangka...dalam hujan camtu pon atiqah still nak pegy sekolah ! n yang paling aku tak sangka...aitqah naik mtor dalam hujan2 lebat ! dah la umah dia jauh gila dari sekolah...lalu kat highway lak tuu..haishh atie atie..memang dia semangat nak belajar sungguh...tapi alamat yang tidak baik...dia jatuh motor ..nasib baik laa tak jadi apa2 yang berbahaya...just her leg sprained skit jaa tuu pon dia kena jalan slow2...

so drpd apa yang aku tules kat atas n tajuk entry aku kali ni mesti korang smua dah dapat tangkap apa yang aku nak cita hari ini kan3 ? dont let ur brain work so hard...hehe...

                                     * TADAAAAA!!! *




its bout my new frenz..NOOR ATIQAH.. ! dia ni cute sangatsangat ! suka gila tgk muka dia...muka innocent..! she's so rajin laaa...*aku malas* dia banyak tolong kawan n dia jugak banyak lepak ngan aku kat KFC...tempat feveret kami dua...tehee ! dia ni pandai tau ..! dalam kelas dapat num dua n aku lak dapat num empat...*kira oke3 laa result aku..huhux !* dalam semua tingkatan lak aku dapat num 9 dia dapat num 2...*pleasee ignore me..hehe* ! dia ni rajin n selalu tolong aku...caring n very responsible person...kinda like her for the first time we entered this awesome class !

aku tak tau nak merapu apa dah sebab terlalu banyak yang menarik tentang ATIQAH nii...hehe...and dia ni sekarang dah fallin' in luv wif sumone...bercinta sudaa dia ni...hehe ! oke laaa !  dats all for now... so ada lagi 14 orang classmates aku nak cakap kan...hehe ! n 4 extra person..hehe ! tataaa!
get this widget here