Sunday, September 11, 2011

dan tentang seseorang | FARA |

I'M BACK ! teheee....okeyhh kita smbung kembali tentang entry aku yang kedua...the same topic but nanananna not the same person dear *WINK WINK* ! its all about my 2nd new frenz..NURFARADIANA..ini laa dia orangnya ! cantekk tak ? cantekk kann ? *tiru ayat  ERIC LEONG..HEHEHE *


             

cantekk kan dia ? aku suka tengok mata dia..bulat kott ! *jeles aku * dia nie dulu satu sekolah ngan atie (aku sorang jaa sesat masuk sekolah nii..huhu )..fara ni baik sangatsangat n selalu tolong aku dalam segala apa macam masalah sekali pon...dia ni berpenyakit sikit iaitu cepat mengantok...hehe (jgn marah tau kak ! ) aku sebagai orang yang dok kat sebelah dia HARUUSSS kejutkan dia dari segala2 mimpi yang indah2 belaka...hohoho ! ( FYI..dia ni budak hostel...)

so dengan ini aku dengan bangga nya nak cakap ...i'm proud to be frenz wif her (ayat tunggang terbalik sudaa)... !! next on the new entry about si budak rajen..hehe ! tataaa!                                      
get this widget here