Sunday, October 2, 2011

dan tentang seseorang | AMEER |

olaaaa ! lama dah aku tak update belog kesayangan aku ni. dah berkurun lama dah aku tak update entry baru. now aku nak update tentang seseorang. yang seterusnya ialah AMEER FIKRI BIN ROSLI a.k.a SAMI BOROI BOTAK....hehehee tok wan amao marah2 yaa..nak cerita pasal tok wan ni memang penuh satu entry aku laa nak cerita pasal dia...so aku pendek kan...hohoho ! before that take a look a this picxha...

                                                             
itu laa tuan empunya nama diatas...hehe ! dia ni seorang pendengar yang setia and selalu tolong kawan2 dia especially awek dia laa...cik mieti kita tu...dia ni tak banyak songeh...bagi ja keja kat dia konfem dia wat walaupun lambat..keh3 ! ( jangan marah noo tok wan O.O )..paling senang berkawan ngan dia coz bila kita paku dia mesti senyap coz tak leh nak balas balik..huhu ! cian tok wan..keh3 ! boleh dikatakan rating aku nak bagi kat tok wan ni ialah 10/10 coz he's awesome !!!! terbaekkk laa ag ameer ! n trademark ameer nie ialah... " OHHH MEMEY AR ! " its sounds so cute u know ! ahaks !
get this widget here