Friday, September 16, 2011

wooaaa mereka kembali sudaaa ! ngee ~

hye uolls smua ! sebelom apa2 pon aku nak ucapkan SELAMAT HARI MALAYSIA  kepada semua anak malaysia di malaysia ! huahua ~ suka2 aku jaakk...anyway aku bersyukur gilakk di lahirkan dalam negara yang aman dan tenteram ni...thanks malaysia ! I LOVE YOU ! <3 !

oke3 aku dok mengarut banyak2 kang tak tertules apa yang aku nak buat untuk entry kali ni...hehe ! yeahh baby ! tadi aku belek2 n bca2 newspaper...then page by page and there i found ~ TWILIGHT - BREAKING DAWN ~ Ohh yeahh ! aku dah lama menantikan semua ni...hoho ! foe starter aku letak dulu laa this one..
                                                   
                                                 
                             ohh yeahh i like dis one !

dalam sequel kali ni bella dah dapat anak pompuan..hasil hidup bella ngan edward cullen ( betol tak aku eja ??  comey gilaa bhaa ! rasa mcam nak p amek bela satu..hehe ( gilaa ko ! )...ni lak gambar anak dorg kott...RENESMEE CULLEN...


                                             
            renesmee cullen ( dah macam nama aku pulakk )

comey kan3 ? i like those eyes..hoho ! ada lagikk pic dorang semua ni...adehh line ni wat pasal lakk dah tu tak dapat laa aku nak mengupload segala pic dorg...TWILIGHT SAGA - BREAKING DAWN PART 1 haruuss aku tengok ! 



                                               
                                                   
get this widget here