Tuesday, November 15, 2011

dan tentang seseorang | ALEYDA NABILA |

jeng3 ~ i'm back ! today aku nak cerita tentang seseorang yang aku kenal , and for sure lebih muda drpd aku laa kan...hari tu aku bercerita pasal abg dia yang tersayang and now aku nak bercerita pulak pasal adiknya.. i'm now presents the cutest girl ALEYDA NABILA ROSLI ! ce tgk pic dia..hehe ~

                     
budak ni adik kpd ameer fikri..aleyda ni bdk skola bad ( my former school ) ! and selama lima tahun aku dok kat skolah tu aku tak pernah nmpak pun budak ni..huawhuaw ! segalanya terbongkar masa ameer cakap dia ada adik skolah badlishah...huuu~ she's friendly and loyar buruk too..hee~ sebijik perangai macam abg dia..( nasibla hang ameer ) kalau lawan comment kat mukabuku ngan dia memang rasa nak surrender gilagila..! banyak sungguh modal aleyda ni nak membalas TAPI takpa sbb budaknya baik and cepat mesra...love laa sama u ~ huawhuaw

P/S ::  aleyda nabila rosli comey gilagila !                                      
get this widget here