Friday, November 18, 2011

Finally !

ASSALAMUALAIKUM. Sekarang dah lewat malam tapi aku still tak boleh nak tido lagi. Mata ohh mata pejamlah. Esok kena bangun awal sebab banyak kerja nak kena buat sebelum packing barang nak pindah rumah. Pejamlah tak kesian kat aku ka ? HUHU.

Maybe aku tak boleh tido sebab hati aku masih berbunga2 kot ? ( erkk ? ayat apa ni ? =,=" ). Berbunga pasai pa la erk ? Maybe sebab tadi aku dah follow blog public figure yang terkenal dengan his photos , siblings , awesome blog and his own style. Aku kira adore dis public figure sebab aku minat dengan picture2 and camera ( sebab aku ialah seorang minah yang suka buat bajet tangkap gambar sorang2. Eeeuuu saya sangat annoying kan ? hikhik ! +.+ ). Nak tau sapa ' DIA ' ni ? Tadaaa jeng jeng jeng ( lagu latar daripada file m James Bond 007 , konon2 nak bagi ada debar2 la kan..tihtih )

|
|
|
|
|
|
|
|
O.O

Abg AIZUL MARCELLO ~ (  errr sesuka hati mak bapak aku ja panggil dia abg ! adehh gedebush ! O.+ ).
Aku bukan setakat minat sikit2 ja tapi minat banyak sebab semua pictures yang dia snap memang gila batak punya cantik ! Aku memang tabik la orang yang pandai mengekspresikan sesuatu kepada sesuatu yang lebih bernilai untuk dinilai oleh para penilai yang membuat penilaian ( erkk ? aku dah mula dah buat ayat yang boleh merosakkan imej Bahasa kebangsaan +.+ ). Sebelum ni aku add dia kat muka buku tapi...WHY ? Kenapa tak boleh. Memey laa aku frust gila koooo ! Memang aku tak nafikan. Huhu. Tapi akhirnya aku berjaya gak untuk menjadi salah seorang daripada followers Aizul Marcello. Saya sangat berbangga ! ( buat gaya terloncat2 macam beruk dalam hutan simpan royal belum ::D )

Yang pasti aku nak menjadi someone yang boleh rakam semua keindahan alam semulajadi and makhluk2 atas muka bumi lalu mengekspresikan menjadi satu tatapan yang orang tengok , orang akan puas hati. Tapi.....tu lambat lagi la. Huwaa cita2 yang belum dapat dicapai. ( buat muka tak boleh blahh...pi dah aku terikut2 dengan ayat2 budak sekarang. Aku bukan budak2 zaman sekarang ka ? adehh ~ T__T

K laa. mengantuk sudaa. Chow cincauu~ good night peeps ! 


P/S :: Aku baru teringat yang aku terlupa nak hantaq buku kokurikulum kat cikgu aminah ! pi dah aku ni. HUHU +.+
get this widget here