Friday, November 18, 2011

MEREKA YANG SAYA CINTAI

ASSALAMUALAIKUM. Heyhoo peeps ~ huarghh bangun pagi tadi rasa macam pelik ja sebab dah tak sekolah kan ? school session dah habis and now kita berhuha huha huha holiday pulak ! Rasa macam tak dak aktiviti yang best ja sempena cuti sekolah ni tapi yang aku pasti aku kena study banyak2 sebab tahun depan dah STPM ( apa pasal aku bold kan perkataan tu ? sorry aku tak dak motif naa. Saja sukasuka =,= buat muka rasa nak mintak penampaq ) bangun pagi tadi bukan terus mandi tapi aku terus online , teruk kan aku ? tak sesuai untuk dibuat calon menantu and calon isteri. HAHA ~ hanya sesuai menjadi isteri kepada azrul fahmi mustapha saja sebab dia ja yang memahami sisi aku yang suka mandi lambat , makan dulu baru mandi , suka p sekolah pepagi buta , suka termenung dok mereka angan2 mat jenin and banyak perkara buruk. Huahua~ sorry to say la aku memang sejak azali macam ni. Maybe sebab masa mama aku pregnantkan aku dia mengidam benda pelik2 kot ?? tu yang aku jadi lagu ni tu. ( sendiri punya masalah , p gatal cari masalah orang lain. +.+ )

Aku nak cerita ni. Semalam aku hangout dengan my girlfriends kat landmark central. Lama kot tak jumpa dorang. Hati mula rasa rindu kat mek2 tu semua. Tapi yang boleh keluar just aku , asyikin niki and izzati smith. Both of them are my bestfriends forever ! Kawan2 aku bukan setakat dorang dua ja. Ada lagi la. ni dia senarai kawan2 yang aku paling sayang sejak aku form 1 ( some of them aku sayang start dari form 4 ).

# NORASYIKIN 
# NUR IZZATI 
# UMMI SYUHADA
# SHAZREEN DIANAH
# BELLA IZATI
# NUR KHALIDA ADIBAH
# MOHAMAD AZLAN

Ada rasa awkward dak bila tiba2 ada sorang laki ? hee~ bagi aku tu tak memberi masalah pun. Laki pun boleh jadi kawan baik pa ? it's okay what. Aku nak cakap yang aku betul2 bertuah sebab dikurniakan kawan2 macam dorang semua. Kami memang happening giler , satu kepala , trouble maker, and macam2 lagi. Bukan senang tau tak nak cari kawan yang boleh ngam and satu kepala dengan kita. Tara aku , izzati and  asyikin memang aku kenal dari form 1 lagi and until form 5 masih lagi satu geng ! lima tahun tu satu jangka masa yang lama tau dak ? Aku sayang depa semua ni sangat2. Aku cinta mereka. Banyak suka duka yang kami kongsi together gether ( huwii 0.0 ) Kawan masa ketawa senang nak cari tapi kawan masa susah memang susah nak cari. Tapi aku dapat cari semua tu pada diri kawan2 aku ni. THANK YOU SO MUCH my dear girlfriends and boyfriends ! I LOVE 'EM ! no doubt okay ?






Korang faham kan kenapa aku sayang sangat2 kat kawan2 aku ? Sebab mereka la satu2 nya yang terbaik dari ladang , oopss terbaik yang pernah aku miliki selama 18 tahun aku bernafas dalam dunia ni selain daripada mama , abah , kakak , kak cik , yanie and abg ipaq aku ( ahmad razif ) and azrul fahmi. Coming soon pulak anak menakan aku ! yaa bedabedu ~ ni yang aku makin semangat nak menempuh kehidupan seharian kerana adanya orang yang teristimewa seperti mereka di sisi aku.        


P/S :: Korang semua perasan dak setiap gambaq yang ada kat atas semua ada muka aku ? ( +.+ buat muka rasa macam nak mintak kena sekeh ) . Tapi saya tak berniat. Itu semua secara kebetulan. HUHU.                                                                                              
get this widget here